دبیر خانه جشنواره فیلم مردمی عمار شهرستان دامغان

دبیر خانه جشنواره فیلم مردمی عمار شهرستان دامغان

بر آن شدیم تا با عنایات حضرت حق دغدغه های انقلاب اسلامی خود را در جهت ترویج فرهنگ و هنر به کار گیریم...

جهت اعلام همکاری و اطلاع بیشتر از فعالیت ها ، اهداف ، برنامه های پیشرو و ارایه هر گونه انتقاد و پیشنهاد از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.


دبیر شهرستان اقای امیر طالبی


ammar.festival.damghan@gmail.com

کانال تلگرام:

ammardamghan@

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

به نام خدای مظلومین

برادران مسلمان تنها نیستید ...

ما می آییم ...


روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل وغارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است و نیز همچنین شاهد ادامه اشغالگری و ظلم بی شرمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه و فلسطین هستیم که نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.   با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلام، روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است. تروریست‌های تکفیری داعش که در بستر اختلافات شیعه و سنی و با انحراف موج بیداری اسلامی ایجاد شده است، مسلمانان را در عراق، سوریه، مصر، لیبی، تونس و الجرایز سلاخی می‌کنند.

ما عماری ها  ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همبستگی با مردم فلسطین از تمامی ملت ایران بویژه جوانان متعهد و انقلابی و همسنگران جبهه فرهنگی دعوت میکنیم همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی